تجهیزات دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

چگونگی افزایش اعتماد خریداران برای برندهای ایرانی تجهیزات دندانپزشکی ؟

 

در این مقاله قصد داریم میزان اعتماد دندانپزشکان به تجهیزات دندانپزشکی   ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم. در این سالها شاهد تولید برندهای ایرانی در این بازار هستیم که البته تعداد انها زیاد نیست ولی ایا همین تعداد موجود توانسته اند نظر مخاطبان در خرید را به خود جلب کنند یا خیر؟ باید خاطر نشان کرد که رقبای این برندهای ایرانی برندهای اروپاییوامریکایی هستند که از نظر قیمت بسیار گران تر هستند و از نظر کیفیت هم با کیفیت تر .

برندهای چینی هم در این بازار موجوداست که چند سالی است که جای خود را پیدا کرده و اغلب خریدارن تهیه برند چینی را بران ترجیح می دهند .این باور شاید تا چند سال گذشته درست بود ولی امروزه برخی محصولات از برندهای ایرانی بسیار با کیفیت تر و بهتر از مشابه چینی خود هستند و اغلب کارشناسان فروش این دسته از محصولات را به خریداران پیشنهاد می کنند.

خرید تجهیزات دندانپزشکی   ازبرندهای ایرانی مزیت هایی که دارد که راحتی در پیدا کردن قطعات از جمله مهمترین انهاست. اگر تولیدات داخل با بالاترین کیفیت کار کنند و نظر مخاطبان خود را به خوبی جلب نمایند باعث می شود تا خرید این محصولات بیشتر و چرخه تولید رونق زیادی پیدا کند. به نظر در این میان تخصص و تجربه کافی وجود دارد و تنها چیزی که کمبود ان احساس می شود سرمایه است .اغلب افراد متخصص سرمایه لازم برای راه اندازی چرخه تولید محصولات را ندارند ودر این میان وجود یک سرمایه گذار کاملا احساس می شود.

در واقع کشورهای صنعتی این راه را رفته اند و کنار هم قرار گرفتن سرمایه گذار و نیروی متخصص باعث شده تا این چرخه به بهترین شکل ممکن روند رو به جلو داشته باشد. در ایران ولی اغلب سرمایه داران وارد کننده هستند و ترجیحشان بر این است تا کاری با کمترین ریسک را انجام دهند زیرا تولید کننده در ایران با هیچ حمایت و پشتیبانی همراه نیست و چه بسا تولید کنندگانی که ورشکست شده و سرمایه خود را در این سالها از دست داده اند.

تجهیزات دندانپزشکی   و پزشکی جزو دسته محصولاتی هستند که باید به تولید ان توجه ویژه ای شود و خود دولت و مسئولان به میان بیایند و تولید کنندگان و متخصصان را ترغیب به راه اندازی این چرخه نمایند. هر چقدر که این اتفاق زودتر عملی شود سود ومنفعت زیادی برای ما خواهد داشت. البته ما در این سالها باید به جایگاهی می رسیدیم که الان یکی از قطب های صادر کننده در منطقه بودیم که متاسفانه به دلایل زیاد و کم کاری های موجود این هدف دست پیدا نکردیم.

در صحبت با نیروهای متخصص در این زمینه اغلب اظهار می کنند که ما در تولید هیچ گونه تجهیزاتی دچار کمی و کاستی نیستیم و تخصص لازم برای کوچکترین تا بزرگترین محصولات پزشکی و دندانپزشکی را داریم. بنابراین باید راهی برای ارتباط سرمایه گذار و تولید کننده وجود داشته باشد.در حال حاضر اقداماتی برای این کار صورت گرفته و صدا و سیما دست به کار شده و با سخت برنامه هایی افراد با ایده های مفید را دعوت می کند و انها با ارائه ایده خود به دنبال سرمایه گذار می گردند و سرمایه گذاران با بررسی جوانب می تواند با این افراد وارد تعامل شوند.این اقدام تازه شروع کار است و بهتر است تا از این اقدامات در سطح گسترده تری انجام شود.

تجهیزات دندانپزشکی   و پزشکی چون مستقیما با جان و سلامت افراد در ارتباط است کمبود و یا نبود ان فاجعه ای بزرگ را به بار می اورد.این مساله برای داروها پر اهمیت تر می شود. فلذا هذچه زودتر باید توجه به این موضوع شود تا در چند سال اینده به قدری در این زمینه به خودکفایی برسیم که میزان وارداتمان به صفر برسد و یا از طرفی به قدر ی برندهای با کیفیت ایرانی در بازار بریزیم که کسی سمت برندهای خارجی نرود.

 

 

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت: 14:41

سایت های فروش تجهیزات دندانپزشکی چه کمکی در راستای شناخت بهتر محصولات می کند؟

تجهیزات دندانپزشکی     جزو دسته محصولاتی است که گسترده وسیعی دارد و برندهای مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارد.کسب اطلاع از هریک از این برندها کار بسیار زمان بر و زمانی که یک دندانپزشک نیاز به خرید هریک از تجهیزات مانند یونیت، اتوکلاو،رادیوگرافی و..... را دارد باید شناخت کافی نسبت به هریک از برندها به دست اورد تا در نهایت بتواند خرید خوب و مفید را داشته باشد.

امروزه شاید لازم نباشد تا برای خرید این محصولات دندانپزشک زمان زیادی را صرف کند و تنها با یک سرچ ساده در گوگل می تواند به این دسته از اطلاعات برسد ان هم از طریق سایت های معتبر در این زمینه .حتی این امکان برایش وجود دارد که چند برند را با هم مقایسه کند و هرکدام که برایش کارامدتر بودند را خرید کند و حتی از میان شرکت های مختلف عرضه کننده بهترین قیمت را  پیدا و خرید نماید.

بروز این سایت های اینترنتی در زمینه فروش تجهیزات دندانپزشکی     کمک بزرگی برای حفظ زمان برای دندانپزشکان بود و انها دیگرنیازی به گذاشتن زمان در بازارهای سنتی ندارند.مرکز اصلی خرید تجهیزات در انقلاب مرکزیت شهر است مکانی که همیشه شلوغ بوده و رفتن و رسیدن به این مکان خود زمان زیادی را می برد و بعد از رسیدن دندانپزشک با انبوهی از مغازه ها و برندها ی مختلف روبرو می شود و ممکن است دچار سردرگمی در خرید شود فلذا بهترین توصیه ما به شما این است که محصولات مورد نظر خود برای خرید را در اینترنت جستجو کنید.

در بازار تجهیزات ما هر ساله شاهد ظهور برندهای جدید و یا محصولات جدید با کارادنبال یی به روزتر هستیم و یک دندانپزشک ممکن است از امدن این محصولات که در عملکرد کاریش تاثیر مثبت بگذارد اطلاعی نداشته باشد فلذا بازهم سایت ها ی تخصصی فروش تجهیزات هستند که کمک کننده اند و با معرفی این برندها انها را به دندانپزشکان می شناسانند.

در سایت های فروش تجهیزات دندانپزشکی     شما عزیزان این اطمینان را داشته باشید که محصولاتی که عرضه می شوند کاملا اصل بوده و شما هیچ کالای قاچاق و بی کیفیتی را در این سایت ها ی اینترنتی پیدا نخواهید کرد و همه محصولات عرضه شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و به راحتی تنها با چند کلیک شاده می توانید به این محصولات دست پیدا کنید و با یک تماس تلفنی محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

در تماس با شرکت های فروشنده برای خرید محصول می توانید از مشاوره کارشناسان فروش این شرکت ها نیز استفاده کنید و انها به شما کمک می کنند تا اطلاعات تکمیلی تری راجع به محصولی که می خواهید خریداری کنید کسب نمایید.به این نکته مهم درزمان خرید حتما توجه کنید که محصولی که خریداری می کنید حتما خدمات پس از فروش داشته باشد زیرا اغلب تجهیزات نیاز به سرویس های دوره ای دارند و باید حداکثر سالی یکبار توسط تکنیسین های مجرب سرویس شوند تا عملکرد خوبی را ارائه دهند فلذا شرکت عرضه کننده موظف است تا بر روی محصول خود خدمات پس از فروش بدهد.

در زمان خریدتجهیزات دندانپزشکی     دقت کافی داشته باشید تا گول افرادی که برندهای بی کیفیت و قاچاق را عرضه می کنند نخورید در اصل دنبال محصولی با قیمت پایین نباشید و بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست.اغلب کالاهای قاچاق از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و بعد از مدتی دچار خرابی می شوند و فروشنده نیز هیچ مسئولیتی را در قبال این خرابی قبول نمی کند و این باعث می شود تا هزینه ای چند برابری را متحمل شوید و محصولی جدید را خریداری کنید.

تجهیزات دندانپزشکی...
ما را در سایت تجهیزات دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : تجهيزات دندانپزشكي,لوازم دندانپزشکی, نویسنده : marzi tajhizatdandanpezeshki بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت: 14:57